MosskovhusMiljø
Brændstofbesparelse på gennemsnitlig 10%.
Med de brændstofpriser vi har i dag, er enhver besparelse velkommen.
Allerede tilbage 60´erne begyndte Malte Huth at eksperimentere med de første PTFE-holdige stoffer under billøb.
Gennem årene er produktet blevet forbedret og tilrettet til dagens produkt.
Produktet er patenteret i USA, Tyskland og EU
I modsætning til andet, som påstås at reducere brændstofforbruget, er HIT-FLON testet og undersøgt på universitetet i Ulm.
Der er ej heller tale om et tilsætningsstof i brændstoffet ved hver tankning, men en ”motorbehandling” som skal gentages for hver 30.000 KM. Motorens indre får en TEFLON behandling, som nedsætter friktionen, derved opnår du følgende fordele:
Sådan foretager du motorbehandling med HITFLON motor coating.
Betjeningsvejledning. Skal følges nøje.
• Velegnet til alle benzin- og dieselmotorer med minimum 25.000 km. – ingen nye køretøjer.
• Ryst flasken grundigt, før den åbnes – PTFE-partikler er tungere end olie.
• Motoren skal være varm at røre ved; kør den derfor i et kort stykke tid før påfyldning.
• Hæld hele flaskens indhold i motoren. Fjern altid den nederste ring på hætten fra flasken.
• Kør derefter motoren i mindst 60 km.
• Vigtigt: coatingeng finder sted i løbet af de næste 2.000 km.
• Efter tilsætning af HIT-FLON til olien, må olien først skiftes efter 2.000 km.
• Belægningen forbliver op til 30.000 km også efter et olieskift
Motor med op til 10 ltr olie i sumpen Fl. Rød hætte. Kr. 625,00
Motor med 10 - 20 ltr. olie i sumpen Fl. Sort hætte Kr. 1.250,00
Motor med mere end 20 ltr. sumpen Fl. Hvid hætte Kr. 1.875,00
Kuskgårdsvej 39, 9381 Sulsted, Tlf. 22 340 345, E-mail hkstef@city.dk